تفاوت استیم گیفت و سی دی کی استیم چیست؟

تفاوت استیم گیفت و سی دی کی استیم چیست؟

این مطلب نیاز به روزرسانی خواهد داشت

برای خیلی از کاربران و خریداران محصولات عرضه شده بر روی پلتفرم استیم پیش اومده که زمان خرید با آپشن های متنوعی نظیر
نوع لایسنس , نسخه , کشور مواجه شده اید.به درخواست بسیاری از کاربران CDKeY امروز قصد داریم تا در رابطه با نوع لایسنس اطلاعاتی رو به اشتراک بزاریم.خوب اگر هنوز هم نمیدونید استیم و بازی اورجینال چیه پیشنهاد میکنیم این مطلب رو مطالعه کنید.

از آنجایی که در تمامی کشور ها قوانین کپی رایت رعایت می شود مردم هر کشور باید برای استفاده از یک بازی لایسنس آن محصول را خریداری کنند.

استیم سی دی کی چیست ؟

– سی دی کی شامل یک کد با 12 تا 20 کاراکتر شامل اعداد و حروف لاتین می باشد . که برای استفاده از نسخه اصلی و کامل هر بازی باید سی دی کی محصول آن بازی خریداری شود . کاربران ایرانی هم میتوانند از سی دی کی استفاده کنند اما باید سی دی کی خریداری شده دارای محدودیت جغرافیایی خاصی نباشد و بصورت گلوبال یا جهانی باشد. در فروشگاه سی دی کی بازی ها بصورت کاملا مستقیم از ناشران بازی تهیه میشود و دارای محدودیت جغرافیایی خاصی نمیباشد.پس نکته ی مهم در زمان خرید لایسنس بازی بصورت سی دی کی توجه به محدودیت جغرافیفایی محصول میباشد.

یکی از مزایای تهیه سی دی کی فعال سازی راحت و بدون دردسر بازی ها توسط کاربر میباشد.

یکی از معایب تهیه سی دی کی قیمت بالا و بیشتر نسبت به استیم گیفت میباشد.(با توجه به روند صعودی ارز پیشنهاد میکنیم هیچوقت سمتش نرید :-D)

همچنین امکان استفاده از تخفیفات زنده فروشگاه استیم رو نخواهید داشت!!

 استیم گیفت چیست ؟

-گیفت یا هدیه گزینه ای هست که در شبکه استیم وجود دارد و کابران میتوانند به مناسبت های مختلف و حتی با اهداف تجاری(فروش و ترید آیتم در استیم مارکت و تبدیل آیتم به پول) از آن استفاده نمایند.با تهیه استیم والت و شارژ حساب کاربری خود در استیم و یا ترید در استیم مارکت و کسب درآمد میتوانید از فروشگاه استیم هر بازی یا محتوایی رو تهیه کرده و برای دوستانتون بصورت رایگان یا پولی ارسال کنید.فروشگاه سی دی کی هم با استفاده از این آپشن جذاب اقدام به تهیه بازی ها در مناسب ترین ریجن مینماید.

تمامی خرید های مستفیم فروشگاه سی دی کی از استیم , از پول واقعی و حساب های ارزی خریداری میشوند و در آینده مشکلی برای بازی یا محتوای خریداری شده وجود نخواهد داشت.همیشه به این نکته توجه داشته باشید که از فروشگاه های معتبر اقدام  به خرید نمایید چرا که ارسال گیفت قوانین خاصی داره و فرستنده هدیه میتواند خرید خود را کنسل کند و به اصطلاح Refund انجام میشود.بازی خریداری شده و ارسال شده نیز از روی اکانت دریافت کننده پاک خواهد شد!!

 

از نکات دیگه ای که در زمان تهیه استیم گیفت باید به اون توجه کرد این که طبق آخرین اپدیت استیم امکان تغییر ریجن بعد از اولین تراکنش در استیم شما وجود نخواهد داشت و پیشنهاد ما ساخت اکانت در ریجن های مختلف میباشد تا همیشه ارزان ترین قیمت بازی رو بتوانید تهیه کنید.

از مزایای استیم گیفت همین بس که شما میتونید از تخفیفات زنده و فصلی استیم استفاده نمایید!!

برای مشاهده مطلب کامل تفاوت ریجن های استیم اینجا کلیک کنید.

همچنین شما باید به کلاینت با آی پی ریجن مورد نظر (فقط در زمان فعال سازی) متصل باشید.و یا به فروشگاه اعتماد کرده و اطلاعات اکانت خود را ارسال نمایید.فروشگاه CDKeY دارای نماد اعتماد الکترونیکی همچنین دامنه ی ارزشمندی میباشد و به راحتی میتوانید فعالسازی بازی های مورد نظرتون رو به کارشناس های ما بسپارید.

نتیجه اینکه گیمر ها یا دنبال ارزونترین هستند یا دنبال بدون دردسر بودن ! شما باید تصمیم بگیرید از کدوم دسته هستید و متناسب سلایق خودتون لایسنس بازی مورد نظرتون رو تهیه کنید!

 

سوالی نظری بود حتما به اشتراک بزارید!

نظر خود را بنویسید