خرید مستقیم از فروشگاه اپیک گیمز ترکیه

خرید مستقیم از فروشگاه اپیک گیمز ترکیه

خرید مستقیم از فروشگاه اپیک گیمز ترکیه

اپیک گیمز نام یک شرکت توسعه دهنده و منتشر کننده بازی آمریکایی می باشد . این شرکت در سال 1991 توسط Tim Sweeney بنیان گذاری شد و اولین بازی ای که منتشر کرد، ZZT نام داشت . ایتدا اسم این شرکت Potomac Computer Systems بود و سپس در اوایل سال 1992 به Epic MegaGames تغییر یافت و سپس بعد از مدتی اسم کمپانی را به EPIC GAMES تغییر دادند.

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارها در زمینه آنلاین اجرا کردن بازی هاست . در این نرم افزار اطلاعات کلی در مورد بازی ها به کاربران نشان داده می شود . کاربران از طریق این برنامه می توانند بازی های مختلف را بخرند و سپس آن را دانلود کنند . محیط کاربری این نرم افزار ساده و جذاب طراحی شده است و گیمر ها می توانند از طریق آن اطلاعات بازی ها را چک کنند و با دوستان خود چت کنند . از ویژگی‌های نرم افزار Epic Games می توان به مجموعه ای بزرگ از بازی های آنلاین و آفلاین، امکان چت کردن با دوستان، امکان خرید و دانلود بازی ها به صورت آنلاین، محیط کاربری ساده و جذاب، آپدیت خودکار بازی ها و نمایش اطلاعات مختلف درباره بازی ها اشاره کرد.

همانطور که میدانید جهت خرید و استفاده از بازی ها بر روی فروشگاه اپیک گیمز در هر کشور متناسب واحد پول همان کشور اقدام به خرید نمایید.

 

مناسبترین ریجن برای اکانت اپیک گیمز

مناسبترین ریجن های اپیک گیمز برای کاربران ایرانی  روسیه و ترکیه میباشد چنانچه تا به حال اکانت اپیک گیمز نساخته اید با کشور ترکیه و یا روسیه اقدام به ساخت اکانت نمایید.

چرا ریجن ترکیه؟

به دلیل حضور این کشور در منطقه جغرافیای اروپا EU و داشتن واحد پول لیر که قیمت بسیار مناسبی به نسبت دلار , این ریجن رو تبدیل به ریجن مورد نظر تمامی کاربران ایرانی کرده است.

محدودیت های ریجن روسیه

بازی های عرضه شده بر روی این پلتفرم فروشگاهی که بصورت Third-Party میباشند و پلتفرم اصلی انها یوبیسافت میباشد مانند فرانچایزهای اساسینز کرید گاست ریکان واچ داگز را نمیتوان بر روی ریجن روسیه اپیک گیمز تهیه و استفاده کرد و میبایست ریجن ترکیه رو انتخاب کنید.

 

نظرات (2)

Dexter

خیلی ممنون از کیفیت کاری عالی و سریع . و ممنون از پشتیبانی که پی گیر بودند . بازم دستتون درد نکنه

GTAV

نظر خود را بنویسید