استفاده از تخفیف های ویژه BlackFriday 2022

استفاده از تخفیف های ویژه BlackFriday 2022

بلک فرایدی یا جمعه سیاه به آخرین جمعه ماه نوامبر گفته می‌شود که شروع کننده آن فروشندگان آمریکا بودند اما رفته رفته به بیشتر کشورها و یا شاید تمام دنیا؛ همچنین ایران راه یافته است و شما هم می‌توانید این روز را برای خرید محصولات مورد نیازتان در نظر داشته باشید.

“بلک فرایدی امسال (2022) برای محصولات گیمینگ در تاریخ 18 نوامبر آغاز شده است”

روز Black Friday در کشورهایی نظیر آمریکا و … فروشندگان محصولات خود را با بیشترین تخفیف به حراج می‌گذارند اما نه اینکه فکر کنید این محصولات، کالاهایی قدیمی هستند. حتی در بین جدیدترین محصولاتی که اخیرا به بازار راه یافته‌اند هم می‌توانید کالاهایی با تخفیف پیدا کنید.

اما از آنجایی که بهترین تخفیف‌ها را سایت‌های ناشر بازی ها مانند Playstation , Blizzard , XBOX , Origin , Uplay ,SteamPowered ارائه می‌دهند، احتمالا شما نا امید شده و این روز را جدی نمی‌گیرید چرا که خرید از سایت‌های خارجی برای همه افراد ممکن نیست.

اما باید بگوییم شما هم می‌توانید به راحتی خرید های مرتبط با بازی و نرم افزار هر سایت خارجی دیگری را انجام دهید.

نحوه خرید از پلتفرم های اصلی در بلک فرایدی

برای خرید از سایت‌های خارجی به یک آدرس در کشور خارجی و به یک کارت پرداخت ارزی مانند مستر کارت یا ویزا کارت برای پرداخت هزینه خرید محصول احتیاج دارید که قطعا این دو مورد در دسترس همه نیست و همین دو مورد برای صرف نظر کردن شما از خرید در بلک فرایدی از خارج کافی است.

با پیشرفت در دنیای تجارت الکترونیک، شما می‌توانید در هر نقطه از ایران که هستید به راحتی و تنها با چند کلیک به کمک گوشی موبایل یا سیستم کامپیوتری خود، از سایت‌های خارجی خرید کنید و در لحظه محصول خود را دریافت نمایید.

برای این کار ابتدا وارد سایت سی دی کی (CDKeY.iR) شده و با پشتیبانی آنلاین ما تماس بگیرید، یک حساب کاربری بسازید، سپس کالای مورد نظر خود را از سایت‌های خارجی که در ادامه تعدادی از آنها را معرفی خواهیم کرد، پیدا کرده و لینک آن یا به عبارتی آدرس اینترنتی محصول را کپی نمایید.

در مرحله بعد به سایت سی دی کی  بازگشته و لینک کپی شده را برای پشتیبانی انلاین و یا واتساپ و تلگرام فروشگاه ارسال نمایید؛ به همین راحتی!

تلگرام : t.me/ircdkey

پس از آن که سفارش شما توسط کارشناسان بررسی شد، یک پیش فاکتور صادر می‌گردد که شما می‌توانید مبلغ تعیین شده را به صورت ریالی و از طریق درگاه پرداخت آنلاین، بپردازید. از اینجا به بعد تمامی روال خرید از فروشنده خارجی، پرداخت ارزی، تحویل کالا  بر عهده ما می‌باشد.

نظر خود را بنویسید