-قوانین و مقررات عمومی خرید از CDKEY.iR


 

مشتری / بازدید کننده گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده آگاهانه از خدمات “مرکز سرگرمی ایرانیان CDKEY” به دقت مطالعه فرمایید. قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده است و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی می باشد. استفاده از سایت به منزله اطلاع و موافقت شما از شرایط فوق می باشد.در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها و خدمات ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

  • توجه داشته باشید تمامی محتوا و خدمات این وبسایت تحت نظارت مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران بوده و همچنین مشمول قوانین تجارت الکترونیک میباشد.کلیه موارد حمایت از مصرف کننده نیز مورد توجه ما میباشد.

  • تمامی اطلاعاتی هویتی که شما در حساب کاربری ثبت میکنید همچنین حریم شخصی شما کامل حفظ خواهد شد.

  • آدرس اصلی فروشگاه CDKEY.iR میباشد و تمامی راه های ارتباطی در صفحه ی تماس با ما درج شده است.لذا مراقب سو استفاده افراد از برند و اعتبار ما باشید


روند ثبت سفارش

 

بسیار مهم

به دستور پلیس فتا و قوانین مندرج در توافق نامه وزرات صنعت معدن تجارت و قوانین تجارت الکترونیک جمهور اسلامی ایران
چنانچه هویت فرد ثبت نام شده شامل اسم فامیل وشماره موبایل با اطلاعات مالک حساب بانکی یکسان نباشد سفارش شما تا زمان انجام مراحل احراز هویت مسدود میگردد

  • پس از سفارش کالا وضعیت آن به صورت “در دست اقدام” خواهد بود. زمان معلق ماندن سفارش بستگی به حجم سفارش های در حال بررسی توسط ما دارد.

  • قبل از انجام سفارش حتما با بخش پشتیبانی آنلاین هماهنگی انجام شود،در غیر اینصورت سفارش مردود میباشد

  • لغو سفارشاتی که تحویل آنی نیستند فقط در بازه زمانی زمانی10 دقیقه بعد از پرداخت امکان پذیر است و از زمانی که وضعیت به “تکمیل شده” تغییر پیدا کند امکان بازگشت نمیباشد
    درصورت نداشتن شرایط مورد نیاز سفارشات پرداخت مستقیم 10% کمیسیون و هزینه به روز انتقال وجه بانکی از مبلغ پرداختی کسر میگردد.

  • زمان آماده سازی لایسنس های دیجیتالی در قسمت توضییحات محصولات قید شده است

  • زمان آماده سازی و ارسال کالاهای فیزیکی یک الی سه روز کاری میباشد

  • در صورتی که کد یا شماره سریال محصول غیر قابل استفاده بود، فروشگاه تا تحویل صحیح و ارسال کد مناسب، خدمات پشتیبانی کامل خود را ارائه می دهد یا در صورتی که مشکل یا خطایی از جانب این سایت رخ داده باشد، هزینه دریافتی بصورت کامل به خریدار بازگردانده می شود.

  • تا ۲۴ ساعت پس از ارسال محصول، مسئولیت هرگونه مشکل (صرفا در ارتباط با سریال یا کد محصول خریداری شده) به عهده این سایت می باشد. بعد از این مدت، در صورت بروز مشکل، تا حد توان و ظرفیت خود، راهنمایی های لازم و راهکارهای مناسب جهت حل مشکل، ارائه می گردد اما امکان بازپرداخت وجه ممکن نیست.

  • خرید مستقیم از فروشگاه های رسمی هر پلتفرم نیازمند اطلاعات کاربر میباشد

  • قبل از سفارش از به روز بودن قیمت محصول اطمینان حاصل فرمایید.در غیر اینصورت هزینه ی کارمزد کارت-به-کارت بانک دریافت میشود(1%)

 

روند استرداد وجه:

در صورتی که سفارش شما به دلیل عدم به روز بودن قیمت محصول لفو شود پس از گذشت یک الی سه روز کاری وجه پرداختی برای شما واریز میشود لطفا توجه داشته باشید فقط با حساب بانکی متعلق به خود اقدام به ثبت سفارش نمایید در چرا که در زمان ایجاد درخواست استرداد وجه ارسال عکس با کیفیت و بدون خط خوردگی یا عدم وجود هرگونه پوشش از کارت ملی و کارت بانکی شما مورد نیاز میباشد.

 

روند مرجوعی کالا:

کالاهای دیجیتالی که بصورت کد یا خرید مستقیم میباشند مرجوعی نخواهند داشت.

این فروشگاه هیچ مسولیت و یا ضمانتی و گارانتی به نسبت عدم اجرا بازی ها بر روی سیستم شما و یا سایر موارد اعم از مشکلات اتصال اینترنت شما و سایر موارد ندارد.

 

خدمات پس از فروش

با پرداخت مبلغ 150.000 تومان به ادرس Https://zarinp.al/ircdkey میتوانید از خدمات مشاوره ای و آموزشی و رفع ایراد فروشگاه بهره مند شوید